Гарантия
Терміни:
«Товар» ‐ Технічно-складні побутові товари, що пропонуються до продажу в Інтернет‐ магазині, або вже придбані Покупцем у Продавця дистанційним способом.
«Технічно-складний побутовий Товар» ‐ Товари, що представлені в Інтернет ‐ магазині в наступних категоріях:
- Квадрокоптеры: Phantom 2; Phantom 3; Phantom 4; Inspire 1; Летающие платформы Developer Tools.
- Мультикоптеры DJI.
- Стабилизация: DJI RONIN; DJI OSMO; FEIYU-TECH; Подвесы DJI; Подвесы DJI для аэросъёмки; Аксессуары к DJI RONIN; Аксессуары к DJI OSMO.
- Аксессуары: Phantom 2; Phantom 3; Phantom 4; Inspire 1; Аксессуары и оборудование FPV; Система передачи видеосигнала DJI Lightbridge; Полётный контролер.
- Запчасти: Phantom 2; Phantom 3; Phantom 4; Inspire 1.
«Літальний апарат» ‐ Технічно-складний побутовий Товар, що представлений в Інтернет ‐ магазині в наступних категоріях: Квадрокоптеры DJI Phantom 4, Квадрокоптеры DJI Phantom 3, Квадрокоптеры DJI Phantom 2, Квадрокоптер DJI Inspire 1, Летающие платформы DJI, Готовые решения на основе летающих платформ DJI.
«Виробник» – DJI Innovations. Адреса: 14th Floor, West Wing, Skyworth Semiconductor Design Building, No.18 Gaoxin South 4th Ave, Nanshan District, Shenzhen, China, 518057.
«Продавець» – ФОП Шибіка А.О. Адреса: _________________. ЄДРПОУ:
«Сайт» ‐ https://www.mycopter.com.ua
«Документація» – будь-які дані, які розміщені на Сайті або на сайті Виробника щодо конкретного Товару, або розміщені в інструкції до нього, або в іншій супровідній документації, включаючи – офіційне керування.
Всі інші терміни використовуються у значеннях, що вказані в Договорі купівлі ‐продажу, що розміщений за посиланням.
2. Умови гарантійних зобов’язань:
Гарантійні зобов’язання Виробника розповсюджуються тільки на моделі Товарів,призначені «DJI» для поставок і продажу через офіційного Дистриб'ютора в Україні ‐ ТОВ «Флай Технолоджи» та щодо яких надається гарантія згідно інформації за посиланням та у випадку наявності відповідного гарантійного талону. Гарантійний строк на кожен Літальний апарат вказується у гарантійному талоні. Гарантійний строк на окремі комплектуючі Літального апарату, що відрізняється від строку гарантії на сам Літальний апарат, або на будь-які інші Технічно-складні побутові Товари вказується в гарантійному талоні. Гарантійний строк обраховується з дня укладення Договору купівлі ‐ продажу (Договору – оферти на купівлю товару через Інтернет – магазин) щодо конкретного Товару. З усіма гарантійними строками на Товари та Товарами, на які розповсюджується гарантійне обслуговування можна ознайомитись на сайті офіційного Дистриб'ютора ТОВ «Флай технолоджи» в розділі «Офіційна гарантія». Сам договір розміщений на Сайті.
3. Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на:
3.1. програмні продукти (комп’ютерні програми), які поставляються сумісно з Товарами, на які передбачено ліцензійні погодження для кінцевого користувача (Покупця);
3.2. програмні продукти і інформацію, що не поставляється сумісно з Товаром, що зберігаються або створюються користувачем самостійно;
3.3. дані користувача (Покупця), що зберігаються або отримуються за допомогою Товару. Користувач приймає на себе відповідальність за своєчасне збереження важливих для нього даних та їх захисту;
3.4. витратні матеріали (компоненти, які потребують періодичної заміни приексплуатації Товару. Перелік таких деталей вказаний на сайті у розділі «Офіційна гарантія» , а також у гарантійному талоні для кожного окремого Товару, на який надається гарантія.
3.5. пропелери;
3.6. рами;
3.7. чохли, кейси, ремені, шнури для перенесення, монтажні пристрої і інструменти, документацію, що додається до Товару.
Строки офіційної гарантії на квадрокоптери DJI та їх компоненти
4. Виробник/Продавець не несе гарантійних зобов’язань в наступних випадках:
4.1. Товар використовувався для провадження підприємницької діяльності;
4.2. Товар використовувався в цілях що не відповідають його прямому призначенню;
4.3. у випадку порушення правил і умов експлуатації, установки Товару, що викладені у документації, що передається разом з Товаром або розміщена на Сайті Продавця чи Виробника;
4.4. у випадку використання не останньої версії програмного забезпечення у Товарі (Літальному апараті);
4.5. якщо Товар має сліди спроб некваліфікованого ремонту;
4.6. якщо дефект викликано змінами конструкції або схеми Товару, його самостійною модифікацією, розбиранням або відкриттям оболонки Товару, підключенням зовнішніх пристроїв, не передбачених Виробником у документації;
4.7. якщо дефект викликано дією непереборних сил, нещасним випадком, умисними або необережними діями користувача чи третіх осіб;
4.8. якщо виявлені пошкодження, викликані впливом вологи, високих чи низьких температур, корозією, окисленням, потраплянням всередину сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;
4.9. якщо потребується чистка окремих комплектуючих деталей;
4.10. якщо дефект виник внаслідок природного зносу частин у випадках перевищення норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів Товару;
4.11. падіння або перегрівання викликані помилкою пілота, а не через заводський брак;
4.12. якщо серійний номер, марка водонепроникності, марка відповідності або інші мітки Виробника відображають ознаки фальсифікації або підробки;
4.13. не пред'явлення Покупцем чеку (копії) та гарантійного талону (копії) на Товар.
5. Гарантійні зобов’язання не поширюються на наступні недоліки Літальних апаратів та інших Технічно-складних побутових виробів:
5.1. Механічні пошкодження, що виникли після передачі Товару Покупцеві.
5.2. Пошкодження, викликані недбалим, неакуратним поводженням і не дотриманням правил догляду за Товаром, що викладені у документації.
5.3. пошкодження викликані несанкціонованою зміною плати, невідповідністю або зловживанням батареєю чи зарядним пристроєм.
5.4. пошкодження, викликані польотами, що не передбачено офіційним керівництвом (документацією);
5.5. пошкодження, отримані внаслідок використання Товару в несприятливих погодних умовах (сильний вітер, дощ, піщані бурі і т. д.).
5.6. пошкодження, викликані роботою з вагою більшою, ніж допустима для безпечного польоту в офіційному керівництві (документації).
5.7. пошкодження, викликані польотом з застарілими або пошкодженими деталями.
5.8. пошкодження, викликані ненадійними або несумісними (не рекомендованими Виробником) сторонніми деталями.
5.9. пошкодження, викликані експлуатацією Товару з розрядженими або дефектними батареями.
5.10. пошкодження, отримані при експлуатації Товару в місцях підвищеного електромагнітного середовища (добувальні виробництва, башти радіостанцій, кабелі високої електронної напруги, підстанції і т. д.).
5.11. пошкодження, викликані використанням апарату в середовищі з відомими перешкодами від інших безпровідних пристроїв (передатчики WI‐FI і т. д.).
Продавець та Виробник знімають з себе будь-яку відповідальність за можливу шкоду, прямо чи непрямо нанесену Товаром, зокрема:
● Шкоду, що нанесена домашнім тваринам, майну в випадках, коли це відбулося в результаті недотримання правил та умов експлуатації, установки та використання Товару;
● Шкоду, що виникла в наслідок умисних або неумисних дій Покупця (користувача)або третіх осіб;
● будь-яку шкоду, пряму, випадкову, пряму чи опосередковану, включаючи економічні та нематеріальні втрати (реальні збитки), упущену вигоду, доходи; втрату інформаційних даних, тощо. Вищевказаний перелік не є вичерпним. Гарантійне обслуговування та гарантійний ремонт відбуваються на умовах Договору купівлі - продажу, що розміщений за посиланням Політика та договір.